sobota, 2 marca 2013

www.photoblog.pl/nicoll16

Witajcie po przerwie :)

Ostatnio skupiłam się szczególnie na photoblogu :) Do którego macie link tu: www.photoblog.pl/nicoll16 lub z prawej strony bloga ;) Myślę, że zaniedbałam was trochę, ale na pewno z tego powodu nikt nie płacze ;P


Dziś chciałabym powiedzieć wam o modelowaniu konturów twarzy. Sama nie jestem w tym mistrzem, bo uczę się tego dopiero od kilku tygodni, ale dużo czytam i oglądam na ten temat ;)
Znalazłam ostatnio kilka świetnych obrazków, które zaraz wam pokażę...


Jak widzicie różnią się one nieco ale ogólnie jedna zasada:
Rozświetl brodę, nos, czoło i pod oczami oraz pod brwiami, czyli zniweluj cienie. A także ukryj to co nie ciekawe - podkreślając kształt twarzy i wystające kości policzkowe ;)
Jeśli chcesz ukryć odstające płatki nosowe, przy cieniuj ciemniejszym kolorem płatki a środek nosa rozjaśnij :)

W internecie jest masa materiałów i filmików jak to zrobić. Ja polecam te 3 strony które znalazłam przed chwilą:
http://www.stylistka.pl/modelowanie-ksztaltu-twarzy/
http://pl.point.fm/zdrowie-uroda/makijaz/modelowanie-twarzy-okraglej.html
i ostatnia najlepsza moim zdaniem: http://wizaz.pl/Makijaz/Szkola-makijazu/Modelowanie-twarzy


Oczywiście jak się rano śpieszymy nie mamy czasu na takie rzeczy, dlatego dobrze wybrać sobie np. 2 elementy które w szczególności chcemy skorygować np. nos i podkreślenie policzków.
Opracujmy plan działania:
Najpierw podkład lub baza jeśli ktoś stosuje, potem puder. Malujemy oczy a potem cieniujemy nos i policzki, na koniec przypudrowujemy i korektorujemy to co nam nie wyszło, lub czego nie zakryliśmy dokładnie (rozjaśniamy pod oczami, środek nosa i okolice czoła i brody). Myślę, że da się zrobić to szybko i sprawnie, trening czyni mistrza. Więc jak opanujemy te ruchy do perfekcji i zostanie nam czasu możemy zająć się modelowaniem tego co zostało ;)

Powodzenia !

Wasza Natalia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz