wtorek, 28 marca 2017

Jak pielęgnujecie włosy?

Hej,

Dziś chciałabym zapytać Was jak pielęgnujecie włosy?


Ja kiedyś używałam szamponów i odżywek BIOVAX ale ostatnio polubiłam się z firmą OGX.
Zdjęcie mojej kolekcji macie powyżej ;)
Zaczęłam od lewej - niebieskiego, czyli arganowego.
Obecnie używam żółty, czyli ten z witaminą E, a kiedy go skończę planuje przetestować witaminę B5. Póki co jestem po 1 opakowaniu niebieskiego i połowie żółtego i przyznam, że bardzo polubiłam się z tymi szamponami. Muszę jeszcze je potestować, ale jeśli używałyście/liście to napiszcie czy Wam też tak przypadły do gustu, że tylko polujecie na promocje tak jak ja xD

 Kiedy okazuje się przed wyjściem z domu, że moje włosy nie są w najlepszym stanie pomaga mi powyższy suchy szampon, mam ich kilka. Różne firmy i rodzaje ale to mój ulubieniec! Odświeża włosy i poprawia wygląd ! Ten unosi je nawet !

Ukochany olejek JOHN FRIEDA wygładza i nadaje blasku ! Mimo, że daje meeega efekt uważam, że nie jest wart swojej ceny. Ale póki mam to używam i lubię bardzo, za wydajność ale nie kupię kolejnej buteleczki.

 Super ochrona zapewniona,
nie dość, że produkt cudnie pachnie, to również chroni włosy przed wysokimi temperaturami, dzięki czemu można użyć suszarki, lokówki czy prostownicy bez większych obaw.

 Najwspanialsze na świecie olejki, które moje włosy po prostu koochają!
Są miękkie, gładkie, ładnie lśnią i się układają.
Kocham je!

Teraz zaczęłam testować firmę LOTON, póki co używam głównie produktu który na zdjęciu stoi skrajnie z tyłu. Bardzo fajnie nawilża włosy, ślicznie pachnie, nadając im dodatkowo zapach, sprawia że włosy są miękkie, miłe w dotyku i łatwo się rozczesują.

A jakie są Wasze ulubione produkty do włosów ? 

 

ps. Zapraszam na mój instagram: by_natalena

piątek, 10 marca 2017

I Zimowe spotkanie blogerek (Luty 2017 Białystok)

Witajcie !

To już prawie dwa tygodnie od Białostockiego spotkania blogerek, które odbyło się w ostatki 25go lutego 2017 roku. Organizowały je Brylantina oraz Nienałtowska Blog.

 

Spotkanie odbyło się w ślicznym miejscu - Restauracji ONLINE ! Ja jako łasuch zasmakowałam przepyyyysznej pizzy- a oto fotki z tego Greckiego raju:

Jak to określiła Michalina - Brylantina "spotkaniu przyświecał szczytny cel, gdyż wszystkie złączyłyśmy siły i zebrałyśmy karmę dla piesków ze schroniska w Białymstoku! Zobaczcie, ile udało nam się zgromadzić worków!"
Spotkanie odbyło się w pięknym miejscu, super towarzystwie, szczytnym celu i było suuuuper !
Bardzo się cieszę, że mogłam tam być!

A oto moje wspaniałe upominki od firm:
Pin Factory - Strona, FanPage, Instagram


Catrice - FanPage

Freedom MakeUp - FanPage

 Lip Smackers - FanPage

Essence - FanPage

Nails Company - Strona, FanPage, Instagram

 Selfie Project - Strona, FanPage, Instagram

La Roche Posay - Strona  Vichy - Strona

Loton - Strona

Sweet Bath - Strona, FanPage, Instagram



Czy znacie te firmy lub produkty? Używacie ? 

 

środa, 1 marca 2017

Moja pielęgnacja Twarzy

Witajcie,

Dziś opowiem Wam trochę o tym jak codziennie wykonuje demakijaż ;)


Mam tylko kilka ulubionych produktów, które z czystym sercem mogę polecić, jednak mimo, że uwielbiam testować nowości ciągle do nich wracam, kupując kolejne opakowania tych skarbów!


Biedronkowy żel Be Beauty to mój MUST HAVE ! Moczę twarz i masując zmywam makijaż także z oczu! Nie dość, że domywa perfekcyjnie (ścieram wacikami a następnie twarz przemywam jeszcze wodą) zostawia na twarzy miłe uczucie! Nie znalazłam nic równie wspaniałego i taniego! POLECAM! 
Moja ocena 10/10


ZIAJA - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom!
Super produkt, który stosuje mniej więcej co 2-3 dni.
Na mokrą twarz aplikuje 2 krople wielkości małych wiśni, delikatnie wmasowujemy w twarz, jeśli czujemy suchość moczymy ręce i dalej masujemy twarz około minuty.
Pasta oczyszcza, jest dość ostra dlatego trzeba mieć dobrze nawilżone dłonie. To ma być masaż nie zdzieranie naskórka :P 
Pasta zostawia na twarzy miłe uczucie, nie wysusza, aczkolwiek mimo wszystko po jej użyciu i tonizowaniu polecam nałożenie kremiku na noc.
Moja ocena 10/10


 Olejek do demakijażu firmy BIELENDA. Fajny produkt, ale nie do demakijażu oczu... Co jest dla mnie minusem, dostałam go i używam, bo jeśli nie mam nic innego jest fajny ;) Ale ja lubię robić jednocześnie demakijaż oczu i twarzy więc mimo dobrego działania ten produkt jest tylko zastępczy.
Fajny do 3fazowego zmywania! Ogólnie polecam jak ktoś oddzielnie zmywa oczy i twarz, chociaż nie podoba mi się również jego zapach.
Moja ocena 8/10


Kolejnym moim ukochanym produktem jest HIBISKUSOWY TONIK SYLVECO, którego używam po zmyciu twarzy.
Tonik wyrównuje Ph i dodatkowo oczyszcza twarz z resztek na koniec.
Nie wykonujemy nim demakijażu, ale tylko przemywamy twarz by przywrócić ją do odpowiedniego środowiska Ph i stanu. Póki co to mój najlepszy tonik, po innych zawsze piekła mnie twarz i była ściągnięta, zaczerwieniona,  po tym jest idealnie.
Moja ocena 9,5/10

A Wy jak wykonujecie demakijaż?

czwartek, 16 lutego 2017

Move your body

Witajcie,

 Dziś postanowiłam napisać kilka słów o sporcie, siłowni, fitnessach itp.


Od października dzielnie ćwiczę, minimum 2 razy w tygodniu chodzę na siłownie, fitness, jumping frog lub pływam. I powiem Wam, że sport uzależnia !
Kocham to robić i już nie wyobrażam sobie życia bez !

Zapytacie jak zacząć!?

1. Poszukaj zdjęcia gdzie byłaś bardzo gruba lub przeciwnie bardzo szczupła a najlepiej obu ! 
Pomyśl jak to osiągnąć!?
Jeśli bardziej motywują Cię zajęcia grupowe popytaj znajomych na co chodzą i pójdź razem z nimi, jeśli Ci się nie spodoba szukaj innych zajęć, jest ich mnóstwo !
2. Jeśli nie motywuje Cię punkt numer 1 lub nie masz takich zdjęć, a zwyczajnie chciałabyś wyglądać lepiej pooglądaj zdjęcia wysportowanych kobiet na przykład Chodakowskiej lub Lewandowskiej, czy Mel B, a najlepiej filmiki ;) PRZYŁĄCZ SIĘ !
Pamiętaj, że jeśli będziesz ćwiczyć z na przykład z Ewą Chodakowską około 5 razy w tygodniu już po miesiącu powinnaś zobaczyć pierwsze małe efekty !? Chyba warto spróbować?
3.Polub motywujące strony i otocz się ćwiczącymi osobami, postami, zdjęciami, filmami, niech sport i zdrowy styl życia Cie otacza !

Co jeśli efektów nie ma?


Efekty zawsze są, ale możesz ich nie dostrzegać, lub nie trzymasz diety. 
Pamiętaj, że na odchudzanie składa się dieta i ćwiczenia a tylko 30 % zawdzięczasz wygibasom.
Jeśli wydaje Ci się, że wszystko robisz dobrze możesz zainwestować w dietetyka i plan treningowy z trenerem, żeby to profesjonaliści zadbali o Ciebie.
Czasem problemem są za duże i nieregularna posiłki, słodycze lub podjadanie, ale spokojnie ! Nie zniechęcaj się! Daj sobie czas ! Poczytaj o szkodliwości słodyczy, kup orzechy i owoce, wyrzuć z domu wszelkie cukry ! Namów rodzinę na dietę, będzie Ci raźniej !

A co Was motywuje?


czwartek, 2 lutego 2017

Wielki test KOREKTORÓW

Witajcie,

Dziś postanowiłam pokazać moje ulubione korektory, które używam głównie pod oczy :)



W pszyszłości planuje przetestować również CATRICE, ale na razie moimi ulubieńcami są Maybelline, SEPHORA i L'Oreal, a także rozświetlający korektor od Golden Rose.

  SEPHORA - mam najjaśniejszy kolor, który idealnie nadaje się dla białych twarzy bladziochów 
a także rozjaśniania środka twarzy przy cieniowaniu i wyszczuplaniu twarzy.
Satynowy, dobrze kryje, ma miłą konsystencje i jest niespotykanie biały.
Moim zdaniem jeden z najlepszych.
Moja ocena 5/6
 MAC Pro Longwear - kolor nc25 z tego co pamiętam. 
Został mi dobrany przez pana wizażystę w sklepie, jednak jest według mnie za ciemny 
dla mnie i rzadko go używam. 
Ma bardzo dobre krycie i ładne wykończenie, jednak dla mnie kolor jest niedobrany i pod oczy raczej teraz się nie nadaje, jednak dla opalonych osób jest super. Ale krycie podobne (a nawet słabsze) do tego z SEPHORY za 2-3 razy taką cenę... Moim zdaniem za taką cenę nie jest on satysfakcjonujący...
Moja ocena 4,5/6
L'Oreal True Match - Dobrze kryje, lepiej niż Maybelline ale słabiej niż powyższy MAC. 
Jest matowy, duży wybór kolorów. Uwielbiam go szczególnie, gdy jest w promocji, ponieważ wtedy jest najbardziej wart swojej ceny ;P Według mnie wybór kolorów jest całkiem niezły, więc jeśli jesteś żółtawym bladziochem jak ja to znajdziesz odcień dla siebie bez problemu, ponieważ mają w asortymencie dużo żółtawych odcieni.
Moja ocena 4,5/6
 Affinitone od Maybelline - dobre krycie, tani, brak różowych tonów, jednak nie ma koloru dla bladziochów. Lubię zrobić zapasy na promocjach w Rossmanie -49% itp.
Tani i dobry. Minimalnie słabsze krycie niż MAC. Ale za tą cenę polecam.
Moja ocena 4,5/6
GOLDEN ROSE - Rozświetla, nadaje blasku zmęczonej cerze, kryje słabo, bo to nie jest jego główna funkcja, ale po ciężkiej nocy jest super wybawicielem !
Ze względu na moje cienie pod oczami używam go rzadko lub w połączeniu z czymś mocniej kryjącym. Ale polecam go mimo średniego krycia.
4/6

A jakie są Wasze ulubione korektory?

wtorek, 24 stycznia 2017

BIOLOVE Kontigo

Witajcie,
Ostatnio podczas kupowania prezentów świątecznych w KONTIGO zostałam namówiona do zainstalowania KEKEMEKE, ponieważ zakupiłam kule firmy BIOLOVE dostałam "stempelki", które wraz z szóstym produktem miały umożliwić mi uzyskanie darmowego peelingu.
Ostatnio siostra namówiła mnie do zakupu ślicznie pachnących masełek do ciała o super składzie.
Jak się okazało w tym momencie uzbierałam punkty i otrzymałam peeling, więc postanowiłam podzielić się opinią na temat tych produktów!


Produkty według mnie wyglądają bardzo ładnie, super pachną i mają całkiem fajny skład. Peeling według mnie jest trochę za suchy ale stosuje go pod prysznicem więc nie jest to taki wielki problem.
Natomiast masełka są bardzo tłuste, ale dość szybko się wchłaniają.
Moja ocena 5/6

 Skład:
 Wygląd produktu:

Mieliście te produkty? Co o nich myślicie?

piątek, 20 stycznia 2017

Spełnione marzenia i test pędzli

Witajcie,

ostatnio pisałam o pędzlach moich marzeń. 

Postanowiłam zakupić kolejny zestaw NANSHY oraz przetestować piękności od KAVAI.


Moje maleństwa wyglądają tak:
 Kavai - tanie i dobre!
Nanshy - piękne i solidne !

Co o nich myślę?
Obie firmy mają super pędzle, wiadomo im częściej używamy tym bardziej się niszczą, ale mam je około roku i wszystkie są jak nowe, a maluje nimi co tydzień praktycznie siebie lub kogoś :) Moim zdaniem warto ! Są porównywalne do Hakuro, a sporo tańsze ;)

Czy macie kosmetyczne marzenia?
Ja co roku stawiam sobie kosmetyczne cele, podobno jeśli coś zapiszemy na kartce kalendarza, że chcemy to kupić to w około 90% się to spełni ! Testowałam 2 lata z rzędu iiii.... DZIAŁA !
Produkty same do mnie przychodziły, a mini marzenia spełniały się :)

Co w tym roku?
W tym roku planuje zainwestować w:
- Kartę do MAC oraz kosmetyki MAC, szczególnie pudry !
- Pędzle Maxineczki oraz kilka ZOEVA <3 br="">
Myślę, że na razie to tyle, bo to dość drogie zabawki, więc chyba ograniczę się do kilku rzeczy żeby nie przesadzić, bo nie spełnię ich :P

A jakie są wasze plany zakupowe (marzenia) na ten rok?

poniedziałek, 16 stycznia 2017

Wielki test podkładów

Witajcie !

Moja historia z podkładami pamięta lata gimnazjum, mając cerę pełną przebarwień i niedoskonałości, często testowałam podkłady, do dziś zanim użyję na kimś lub sprezentuje komuś jakiś podkład zdobywam próbkę lub kupuję go i testuje na sobie ;)

 Makeup Atelier Paris to matowe, szybko zastygające i bardzo trwałe podkłady do zadań specjalnych. 
Moim zdaniem jedne z lepszych ! Serdecznie je polecam, bo sprawdzają się i długo pozostają na twarzy! 
Moja ocena 5/6
 Od lewej: Make up for ever Liquid Lift Foundation - podkład, który u starszych osób z suchą cerą zdziała takie cuda, że same będziecie zszokowane ! O dziwo faktycznie wygładza, dając twarzy naturalnie lepkość i satynowe wykończenieza razem.
Bardzo go lubię i polecam, nawet osobom młodszym, które mają jakieś nierówności twarzy lub zwyczajnie problem z suchością twarzy.
Moja ocena 4,5/6

Środek: Oriflame Giordani - podkład mineralny, którego może trwałość nie jest domeną, za to ładnie wygładza, daje ciekawy efekt, ładne wykończenie, no i w sumie... nawet dość długo się trzyma, może nie jest to taki wynik jak u poprzedników, ale za tą cenę myślę, że warto przetestować ;)
Moja ocena 4/6

Od prawej: Rouge Bunny Rouge - Milk Aquarelle Liquid Foundation (Życiodajny podkład Mleczna Akwarela). Skuszona opinią pewnej blogerki oraz makijażystek postanowiłam zakupić go...
Jest bardzo drogi, mało wydajny i słabo kryje, na śliczne nieprzetłuszczające się twarze to produkt idealny, jednak jeśli masz problem ze świeceniem się, wypryskami czy lub przetłuszczeniem... Niestety odpuść... Satyna cudowna, efekt wow, ale za to, że mało dla kogo się nadaje ocena niska...
Moja ocena 3,5/6
 Podkłady Revlon Color Stay to moje ulubione podkłady z półki cenowej 30-60zł, czyli tej średniej.
Są wydajne, dobrze matują, ładnie się dopasowują do większości odcieni twarzy, długo się trzymają, ładnie kryją. Od lat niezawodne, szczególnie te do cery tłustej.
Nie każdemu pasują, ale dobrze zmatowione pudrem potrafią przetrzymać nie jedną imprezę itp.
Moja ocena 4,5/6

A jakie są wasze ulubione podkłady?

Znacie powyższe ? Jeśli tak to co o nich myślicie?

środa, 11 stycznia 2017

Makijaże świąteczno - karnawałowe

Hej Kochani !
Karnawału szał, a ja maluje i dobrze się z tym czuje buhahahha :D

Oto kilka moich propozycji:

Co myślicie? Czy wy wolicie brokaty w karnawale czy tylko jakieś świecące akcenty?