czwartek, 29 sierpnia 2013

Neonowe trio.

Lato już od nas odchodzi a wraz z nim wszystko co kolorowe. Dlatego najwyższa pora zaprezentować trzy neonowe kolorki, które towarzyszyły mi podczas tych pięknych i ciepłych dni. Są to lakiery firmy Vollare należącej do może bardziej znanej Verony. Możemy je kupić w małych sklepikach "wszystko po ileś". Kosztują około 3 zł. Przypominam, że neonowy róż mogliście już podziwiać na naszym blogu w tej notce :)

 

Na zdjęciu widzimy po kolei numerki 99,100 i 101. Ten ostatni został przeze mnie zakupiony rok albo dwa lata temu. Było to w któreś wakacje, na pewno xD. Przez ten czas użyłam go może ze dwa razy, no ten raz ze zdjęć to w takim razie trzeci. Żółciaka i zielony kupiłam w lipcu.

Nie będę się rozwodzić po kolei nad każdym z tych lakierów, ponieważ wszystkie są w swoim działaniu takie same. Po pierwsze są bardzo rzadkie co utrudnia aplikację oraz daje słabą pigmentację. Trzy warstwy to absolutna podstawa, choć najgorzej spisał się żółty, którego musiałam dać aż cztery.

Schną okropnie długo jeśli nie użyjemy żadnych metod przyśpieszających. Żółtym malowałam jako pierwszym i użyłam przy nim wysuszacza w sprayu Avonu, ale za dużo to mi nie pomógł. Około dwóch godzin czekania musiałam przetrwać. Za to z Essie Good To Go + zimna woda = godzinny całkowity czas wyschnięcia wszystkich warstw.

Muszę je pochwalić za trwałość. Każdy przesiedział u mnie 4 dni i jedynie końcówki były lekko starte.

A teraz czas na zdjęcia. Jako, że będzie ich dużo dałam je w miniaturkach do powiększenia.
 

 


 
 
 


Podsumowując: jaka cena taki lakier ;] Mnie osobiście najbardziej zawiódł żółty, myślałam, że na paznokciach będzie wyglądał bardziej żarówiasto. Zieleń i pomarańcz za to jak najbardziej dawały po oczach ;)

Który Wam się najbardziej podoba? :) 

29 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory piękne, ale najbardziej podoba mi się żółty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pomarańcz na paznokciach:) podoba mi się zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie ten żółty podoba, może nie taki żarówiasty, ale na jesień idealny :)
    Świetnie też wygląda zielony, w ogóle bardzo ładne są, ale nigdy takiej firmy nie spotkałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony najpiękniejszy! <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony jest mega ,pomarańczowy sama mam <3. Dziękuje za komentarz na blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O widze że moja firma ze wsi rządzi :)
    verona górą he he he
    Śliczne kolorki.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za takimi kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zielony bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie pomarańcz !
    zapraszam do mnie ,jeśli spodoba Ci się mój blog zachęcam do obserwowania,na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham neonki i kocham te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  11. szalone kolory :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym neonowym trio ;) A najbardziej w kolorze pomarańczowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne lakiery. Najbardziej chyba podoba mi się ta zieleń, nieźle daje po oczach :D


    for-her-and-him.blogspot.com
    Jeżeli możesz to wpadnij do nas, dopiero zaczynamy i liczymy na każdy komentarz czy obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie neony :) ostatni najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się nie podobają, wzgldają trochę jak neonowe farby plakatowe :P

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie najlepszy pomarańczowy ;) w sumie mam podobny ale ten jest bardziej neonowy niż mój. super :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielony piękny <3
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny wybór! Wszystkie świetne, jednak ja jestem na zielenią :) Jako lakieromaniaczka mam ich juz w swojej kolekcji multum:) Uwielbiam kolorowe paznokietki! :) ZApraszam także na mojego, póki co początkującego bloga :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń