czwartek, 11 maja 2017

Makijaże ślubne

Witajcie kochani,

Dziś postanowiłam napisać o czymś co kocham. A kocham MALOWAĆ. Makijaż to moja największa pasja, dlatego napisałam kilka rad dla przyszłych Panien Młodych.


W związku z tym, że zbliża się sezon ślubny, postanowiłam Wam pomóc ! Bierzesz ślub i nadal nie masz pomysłu jaki makijaż zrobić?

Po pierwsze zaufaj SPRAWDZONEJ makijażystce, warto żebyście zrobiły makijaż próbny, ona oswoi się z Twoją twarzą, zobaczy co Ci pasuje a co nie. Wtedy macie czas na delikatne eksperymenty, w najważniejszym dniu lepiej odpuścić. Natomiast Ty możesz sprawdzić czy dany podkład czy puder się sprawdzi, czy oko lub usta nie są za ciemne lub delikatne. Upewnisz się, że tak chcesz wyglądać w tym szczególnym dniu.

Po drugie wybierz kolory pasujące do czegoś ale w szczególności do Ciebie.
Nie wybieraj kolorów, w których źle się czujesz tylko dlatego, że pasują do kolorów przewodnich.

Po trzecie poszukaj inspiracji w internecie i zapisz się do makijażystki na jakąś okazje by móc przetestować dane zestawienie w naturalnych warunkach przyjęcia lub rodzinnej imprezy, gdzie będzie dużo osób, a także robione będą zdjęcia.

Po czwarte pamiętaj, że fryzura i suknia ślubna dopełni efektu, a makijaż musi wyglądać dobrze za dnia i nocą, więc nie może być za delikatny. Tak więc nie panikuj, będzie ładnie ;) Postaw na sprawdzoną osobę oraz trwałość makijażu.

A oto kilka moich propozycji (kopiowanie zdjęć jest zabronione):



 A jakie są wasze przemyślenia lub rady?

Pozdrawiam Natalia

czwartek, 4 maja 2017

Pomysły na FIT śniadania

Hej kochani,

Od jakiegoś czasu kupuje ciągle te same produkty więc nie mam pomysłów o czym pisać.

Jak kupię coś nowego okazuje się bublem i od razu oddaje komuś mało wymagającemu więc nawet nie mam jak o tym napisać...

Zrodził się więc pomysł, żeby moja nowa pasja pojawiała się co jakiś czas na blogu.

Bałam się, że będzie tu mydło i powidło, dlatego raz na kilka tygodni będę wrzucała posty o takiej tematyce jeśli się spodobają. A niebawem napiszę może coś o bublach które nadal mam ;)

PRZEPISY NA FIT ŚNIADANIA:

1. Sałatka owocowa

https://www.instagram.com/p/BSqgdvXA1eb/?taken-by=eat.n.be.fit
Jak zrobić sałatkę, każdy z nas wie. Ulubione owoce kroimy w kosteczkę i mieszamy.A oto moje sałatki, którą zrobiłam z Tomkiem (z którym mam inspirujące konto na insta KLIK

 https://www.instagram.com/p/BSNoWGgAfjT/?taken-by=eat.n.be.fit

2. Placki z banana i jajka

https://www.instagram.com/p/BTQpunQFDUD/

1 duuży banan + 3-4 jajka i mamy kilka pysznych placków białkowych. Można dodać kupne białko, płatki owsiane lub musli jak ktoś lubi. 

https://www.instagram.com/p/BTo7Uy-lbUp/?taken-by=eat.n.be.fit

3. Ciastka owsiane 

https://www.instagram.com/p/BTJwPp1liiu/?taken-by=eat.n.be.fit

2 szklanki płatków + masło orzechowe/ olej kokosowy do sklejenia + suszone owoce + mak lub wiórki kokosowe czy coś podobnego  


Nagrzewamy piekarnik do około 180 stopni i pieczemy (góra dół) około 10-15 min.

4. Owocowe smoothie

https://www.instagram.com/p/BSYz8VzgMaY/?taken-by=eat.n.be.fit

Ulubione owoce miksujemy w blenderze jeśli wolimy rzadkie to dolewamy wody, z Tomkiem zrobiliśmy piętrowe na dole ananas, piętro wyżej banan na górze kiwi.

5. Jajecznica

https://www.instagram.com/p/BSPSCG_AApM/?taken-by=eat.n.be.fit

SKŁADNIKI:
- jedna porcja to okolo 2 jajka
-jedna mała cebulka
- kiełbaska, wędlina,warzywa wedlug uznania
- curry, pieprz, sól 

PRZYGOTOWANIE: Smażymy drobno pokrojoną cebulke z kiełbasą, (wędlina lub warzywami). W miseczce wnijamy jajka, dosypujemy szczypte pieprzu, soli i curry, mieszamy do uzyskania w miare jednolitego koloru, wlewamy na patelnie na jeszcze przez chwilę włączoną patelnie.

6. Jajko w koszulce

https://www.instagram.com/p/BSWKnnhAc0J/?taken-by=eat.n.be.fit

Do garnka lub głębokiej patelni na rozgrzaną wodę wbijamy jajko, zmniejszamy gaz i gotujemy z 5 min.

7. Jogurt naturalny z miodem lub owocami / chia

https://www.instagram.com/p/BSn1NpAl30v/?taken-by=eat.n.be.fithttps://www.instagram.com/p/BTWSeUvFoF4/?taken-by=eat.n.be.fit

Do  jogurtu naturalnego dodajemy małą łyżkę miodu lub zmiksowane owoce, mieszamy. Można dodać musli lub płatków owsianych lub/i banana lub inny owoc. Można również dzień wcześniej dodać około 2 małych łyżek chia i zostawić na noc, rano będziemy mieli pyszny pudding.

Smacznego!

 

https://www.instagram.com/eat.n.be.fit/