środa, 24 maja 2017

Pierwsze Wiosenne Spotkanie Blogerek

Witajcie, 

Jeszcze nie dawno była zima, a teraz słoneczko grzeje aż miło. Spotkanie zostało przełożone na 13 maja. Przybyłam kochanymi kolejami mazowieckimi z opóźnieniem chyba ponad pół godzinnym... Tzn. Spotkanie na 11 ale miałam być chwilę po 10, w efekcie dotarłam po 11, ale i tak z Asią i Misią byłyśmy pierwsze ! Początkowo miało być nas chyba 6 lub 7 jednak, było jeszcze bardziej kameralnie.
Na spotkaniu stawiły się organizatorki czyli Asia - nienaltowskablog.pl oraz Michalina - brylantina.blogspot.com
Mam talent xD Moja super świetna fota xD 


Oto i my:





Jak widzicie na zdjęciu, kameralna atmosfera, a miejsce BARISTACJA cudowne ! Dawno nie jadłam tak dobrej sałatki ! Tego dnia było ciepło, później troszeczkę wiało i w kawiarni zrobiło się chłodniej, ale mimo wszystko spędziłyśmy tam kilka godzin! Dziewczyny znam już od dawna, za to miejsce było dla mnie nowe, bardzo mi się spodobało i myślę, że jeśli będzie kiedyś okazja to na pewno je odwiedzę!


Oto nasze piękne zamówienia:




 Spotkanie oprószone było drobnymi upominkami, które czekały na dziewczyny już zanim przyszły.
Paczuszki niespodzianki zawierały antyperspirant Vichy, krem La Roche-Posay i Premium Collagen 5000.


Co myślicie o spotkaniach blogerek? Lubicie? Byłyście kiedyś, a może organizowałyście?

Ps. Zapraszam na rozdanie:

24 komentarze:

  1. fajna sprawa :) mozna poznac osoby, ktore interesuja sie tym samym co Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Też tak uważam, więc jak mam okazję to lecę się spotkać ;P ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie spotkania, kameralne żeby zdążyć ze wszystkimi pogadać i nie robić za wielbłąda w drodze powrotnej :D Te naleśniki bym sobie zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Ja też uwielbiam ! A ja mam ochotę na wszystko ze zdjęcia! Oj jadłabym !:D

      Usuń
  3. ja uważam takie spotkania za świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zawsze można poznać lepiej blogosferę, powymieniać się informacjami itp.

      Usuń
  4. Jak patrzę na to nasze jedzenie to robię się głodna :P Miło było się spotkać i mam nadzieję, że niedługo uda nam się zobaczyć po raz kolejny - może nawet w większym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również było bardzo miło, chce jeszcze raz! ;<
      A sałatkę poleeeccaaam ! ;D

      Usuń
  5. Szkoda że tym razem nie udało mi się dotrzeć, ale to nie był najlepszy czas dla mnie :/ Widać że fajnie minął czas w tak kameralnym gronie :)
    A jedzonko apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo fajnie, szkoda że Cię nie było :(
      Jedzonko pycha!

      Usuń
  6. Same znajome twarze, które widziałam na Meet Beauty ale nie zdołałam poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Asia niestety nie byłyśmy, nie mogłyśmy ale pozostałe dziewczyny owszem ;)

      Usuń
  7. Do następnego... Mam nadzieję! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam być na tym spotkaniu, ale nowy termin niestety mi nie pasował. Niemniej jednak mam nadzieję, że się z Wami jeszcze spotkam. A Baristację uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo szkoda :(
    Też mam taką nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie spotkania, ale nie często mam okazję brać z nich udział :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też rzadko ale warto, lubię poznawać blogosferę ;) polecam ;)

      Usuń
  11. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ձեր հոդվածը շատ օգտակար կարիքավորների համար: Thank you so much.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety jeszcze niegdy nie miałam okazji być na spotkaniu blogerek, aszkoda!

    OdpowiedzUsuń