wtorek, 26 listopada 2013

Co tygryski lubią najbardziej?

Tygryski lubią najbardziej oczywiście mieć pomalowane pazurki, pytanie tylko jak? Ano może żeby tak pasowało im to do ich strojów? Dlatego specjalnie dla nich powtórzyłam moje zdobienie, które pierwszy raz zrobiłam długo przed pisaniem bloga. Jakie było wtedy moje zdziwienie kiedy obce dziewczyny zaczepiały mnie i chwaliły moje tygryski. Mnie jak zwykle, średnio się osiągnięty rezultat podobał, ponieważ widziałam wiele niedociągnięć, z resztą drugi raz również nie jest perfekcyjny.



Do wykonania tygrysich pazurków potrzebny mi był tylko lakier w kolorze pomarańczowym czyli Avon nailwear pro o nazwie Orange Creamsicle oraz czarnym - Miss Sporty no i sonda do zdobień.

Przy okazji mam szansę na recenzję lakieru, który jest już ze mną jakiś czas, na tym zdjęciu akurat nie widać, ale trochę już go zużyłam, więc moja opinia jest jak najbardziej rzetelna ;p

 

Lakier Avonu to kremowa pomarańcz, którą solo trudno mi nosić dlatego zwykle coś na niej maluję. Do uzyskania pełni koloru potrzebujemy dwóch warstw, które schną trochę długo dlatego polecam użycie wysuszacza. Jak psiknęłam na paznokcie wysuszacz Avonu to lakier wyschnął w mgnieniu oka. Co do trwałości to z nią bywało różnie w zależności od kondycji moich paznokci. Jak nic się z nimi nie działo, nie rozdwajały się itd to lakier spokojnie trzymał się cztery dni. W innym przypadku dość szybko musiałam dokonywać jego poprawek. 

 Osobiście przepadam za lakierami tej firmy. Nie mam ich za wiele i  często nie grzeszą one trwałością, ale jakoś dobrze mi się maluje nimi paznokcie.

 




No to tyle ;p

11 komentarzy:

  1. skojarzyło mi się od razu z tygryskiem z Kubusia Puchatka;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, taka nowoczesne wersja tygryska ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy mani, chyba kiedyś sama wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańcz boski.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mani :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice nails color. Would you like to follow each other on Bloglovin and GFC? Please let me know if you're interested.

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń