wtorek, 17 czerwca 2014

Blue secret

Oczywiście nie mogłam wymyślić jeszcze bardziej infantylnego tytułu... Nieważne. Ważne, że dzisiaj mam do prezentacji lakier, który podbił moje serce. Uwielbiam niebieski kolor na paznokciach, a numerek 38 od Golden Rose wręcz ubóstwiam : D Dla mnie to po prostu cudeńko. 

 

Pokazuję go w połączeniu z lakierem Ados z serii Trendy Colors . Szukałam o nim jakichkolwiek informacji, ale nie bardzo się to powiodło. Ja swój egzemplarz kupiłam w miejskim sklepie z chemią, były też i inne kolory kropek i bardzo żałuję, że ich nie wzięłam. 


Lakier GR ma bardzo dobre krycie - wystarczy jedna warstwa, choć ja i tak dla pewności daję dwie... U mnie schnie naprawdę błyskawicznie, a wiem co piszę bo użyłam go już nie jeden raz ;p Z trwałością bywa różnie jak u każdego. U mnie lakiery ostatnio nie trzymają się najdłużej bo mam małe kłopoty z paznokciami, ale to nie jest tematem notki więc nie będę się o tym rozpisywać ;)


 

Jeśli chodzi zaś o lakier Ados to również jestem z niego bardzo zadowolona. Jest to jeden z tych ozdobnych topów którymi możemy pokryć całą płytkę ozdobami a nie bezbarwnym lakierem i kropki zostają w buteleczce. Schnie również w szybkim tempie.

 

Na koniec jeszcze dodatek ;)

 


Bbzzzz..... Jak Wam się podoba? :)

14 komentarzy:

  1. Jeju jakie genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość wygląda świetnie :) Ten top bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje serce zdecydowanie też podnił, jednak nie tak bardzo jak zdjęcie kwiatów. Piękne :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com / wpadniesz? :) Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Myślę, że naprawdę warto go kupić.

    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor uwielbiam, mam taki sam i sobie chwalę. A top super, Fajne takie, kolorowe ciapki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Online clothing store with the hottest trends in Teen and Women dresses, tops, bottoms, and outerwear. Also offering trendy Plus Size fashion apparel. Thanks for sharing more information Glamour Culture - Fashion Blog all about Style & Heart

    OdpowiedzUsuń