czwartek, 9 maja 2013

Esla część 1

Witajcie,

Od jakiegoś czasu kupujemy z Magdą, na allegro kosmetyki esli.

Testujemy je i będziemy o nich pisać ;) Ja uważam, że są to dość tanie i bardzo ciekawe kosmetyki. Ja zakochałam się w kredkach i cieniach, które można używać jako eyeliner, bo mają taką konsystencję. Do tego możecie zakupić tam pędzelki jakie tylko potrzebujecie. Nawet takie do robienia kresek :)


Postanowiłam opowiedzieć wam co wyczarowałam przy pomocy tych rzeczy.



Do tego makijażu użyłam:
Cieni, 2 kredek, korektora oraz specjalnego pędzelka z tej strony. 
Wspomogłam się też podkładem Marizy, pudrem Jane Iredale, oraz innym pędzelkiem do cieni.

O cieniach: Jak już wspomniałam bardziej używam jako eyelinera, rzadko jako cieni, bo do wyjścia nie lubie tak intensywnych kolorów, ale czasem można zaszaleć ! Mają śliczne barwy i są nieco oleiste w dotyku więc można nałożyć je nawet palcem (do palety jest dołączony "patyczek z gąbkami" czyli aplikator, jednak do tych cieni nie bardzo się nadaje). Są jednak średnio trwałe...
O kredkach: Są miękkie i łatwo rozcieralne, ale dość trwałe i mają piękne kolory ! Można używać ich też do ust i również ładnie wyglądają :)
O korektorze: Za tłusty i nie trwały, nawet przypudrowany szybko schodzi. Jednak świetnie maskuje, czego nie mogę powiedzieć o żadnym innym! To mój kolor jednak myślę, że muszę szukać coś bardziej trwalszego...
O pędzlu: Dla mnie idealny ! Wart swojej ceny!

Inne makijaże wykonane rzeczami esli :








Co myślicie o takich efektach ? Chyba warte swojej ceny :) Kupowałyście tam coś może ?

 

 

Ps. Zapraszam na rozdanie http://swiat-blanki.blogspot.com/2013/04/rok-bloga-z-tej-okazji-rozdanie.html

6 komentarzy:

  1. Efekty w każdym przypadku genialne! Szczególnie tym ostatnim makijażem jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie zapraszam również na mojego facebooka :) Link z prawej strony u góry :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście świetnie zapowiadające się kosmetyki :) Ostatni efekt jest niesamowity! Przy okazji zapraszam na moje drugie rozdanie. Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa.

    OdpowiedzUsuń