poniedziałek, 1 lipca 2013

MAKIJAŻE 2

Witajcie,
Od kilku dni przeżywam niemoc twórczą... Albo kilkunastu ;(
Postanowiłam dodać dziś post z moimi makijażami i poprosić Was o wyrażenie opinii...
Kiedy mam wenę tworzę z pasją i są tego efekty ale od kilku dni jej brak... :(
Życzcie mi powrotu dobrej passy i zobaczcie co wyczarowałam gdy jeszcze była...

1.BRĄZY:











2.FIOLETY I RÓŻE











W NASTĘPNEJ CZĘŚCI: CZERNIE I BIELE, ZIELENIE, ŻÓŁCIE ITP.

CZY SĄ JAKIEŚ KOLORY KTÓRYCH POŁĄCZENIE CHĘTNIE BYŚCIE ZOBACZYŁY ?

12 komentarzy:

  1. Też tak mam czasami ale pooglądam se trochę pięknych makijaży i się odblokowuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie też tak czasem mam. Ale ostatnio nic mi nie pomaga totalnie :(

      Usuń
    2. Może spróbuj zrobić coś kolorowego :)

      Usuń
  2. brzydkie oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he ;p
      Brzydkie to chyba nie tu ;p
      Wszystkie piękne ;)

      Usuń
    2. Sam/sama jesteś brzydka/ki tylko spójrz w lustro sam sie przekonasz jak jesteś brzydka/ki

      Usuń
  3. Idealna kreska, bardzo precyzyjna!:)
    Zapraszam na rozdanie w którym do wygrania pędzelek Hakuro;)
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/06/konkurs-hakuro-h50s.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kreseczki, bardzo mi podobają się :)

    OdpowiedzUsuń