sobota, 9 listopada 2013

Odżywka Garnier Ultra Doux -Żurawina i olejek arganowy

Dzisiaj przychodzę z recenzją tego cuda :>>> Aż mi się oczka świecą jak to piszę, bo ta odżywka to jest po prostu CUDOOO!
Ale zanim zaczniemy opisywać, muszę nadmienić iż...
 Z racji trwałego upośledzenia mojego aparatu cyfrowego niestety musimy się posiłkować zdjęciami z sieci oraz wyobraźnią Czytelników o efektach.. ;)

Garnier Naturalna Pielęgnacja (Ultra Doux), Odżywka do włosów farbowanych-żurawina i olejek arganowy


źródło: http://www.butiqueuk.pl/2861-29711-thickbox/garnier-ultra-doux-odzywka-z-zurawina-i-olejkiem-arganowym-do-wlosow-farbowanych-200ml.jpg



Dlaczego taki entuzjazm już na początku notki? Ten produkt to zdecydowanie mój ulubieniec :), znalazł się u mnie w kosmetyczce przez przypadek- oddała mi go koleżanka, która po prostu nie używała go w swojej pielęgnacji. Nie zraził mnie napis 'do włosów  farbowanych' z autopsji wiem, że takie odżywki potrafią lepiej wnikać i działać na włosy, więc to, że nie mam farbowanych... Nie wywołało jakichkolwiek oporów ;)
I nie myliłam się... Po umyciu włosy są śliskie, mięsiste i mięciutkie w dotyku. Ma się też wrażenie, że nasz kolor włosów nabiera głębi (tak, nawet na moich naturalnych włosach, więc śmiem twierdzić, że na farbowanych może być naprawdę niezły), być może ma jakieś działanie, które dobrze domyka łuskę włosa co automatycznie dodaje blasku.
Już pokazuję Wam skład, który na początku nic mi nie mówił. Dopiero po użyciu produktu przekonałam się że skład jest jak najbardziej korzystny dla mnie... ;)


Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Dipalmitoylethyl hydroxyethylmonium methosulfate, Quaternium-80, Glyceryl Stearate, Vaccinum macrocarpon (cranberry) seed oil, Hydroxycitronellal, Argana spinosa oil/ Argania spinosa kernel oil, Limonene, Benzyl salicylate, Linalool, Propylene glycol, Cetrimonium chloride, Citric acid butylphenyl methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/ Fragrance (FIL C2924/1)

A czy już mówiłam o zapachu?
NIE MÓWIŁAM JESZCZE O ZAPACHU. O ludzie, że tak powiem brzydko i kolokwialnie- 'zdycham' kiedy wącham tą odżywkę. Naturalny, orzeźwiający żurawinowy zapach zwala z nóg, co najlepsze, nawet utrzymuje się jakiś czas na włosach
To najlepsza odzywka ever :D
Mój opis jest niestety na poziomie podlizującej się producentowi użytkowniczki jego produktu, ale niestety (stety!) mówię samą prawdę. W życiu takiej odżywki nie miałam. Jak się dowiem, że ją wycofują, to chyba wykupię cały zapas jaki będzie w Rossmannie.. :P

Konfrontując ją z drugą odżywką z tej samej serii (Ultra Doux), którą miałam okazję testować, a była nią

Garnier Naturalna Pielęgnacja (Ultra Doux), Odżywka do włosów zniszczonych-awokado i masło karité


źródło: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFLRl-hlEl6-XfGUHA4Rt3NwHO6E9kLkhZ4pZboJaB9TrqnVhGCaum1RILz5GCmv9w3Nlwq_XR6w9MZMZa5XuNyT3skfjvxk4m2fh5xO3beZDhpXui69mNyCXwqClGhCElRdd6Ner6J6Sh/s1600/DSC025821.jpg

(Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance )

która kompletnie nie przypadła mi do gustu, ta jest naprawdę rewelacyjna.
A żeby sprawdzić czy odżywka sprawdzi się i u Was trzeba po prostu ją przetestować. Wiadomo każde włosy tolerują trochę co innego.
Cena produktu nie przekracza 15 zł, a naprawdę często można je znaleźć na promocjach w drogeriach.
Używałyście? Jakieś spostrzeżenia? Chętnie skonfrontuję ze swoimi ;)
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Garniera :) Ta druga odżywka pachnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam garniera aik moje włosy bardzo się z nią polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą w żółtym opakowaniu i jest nawet nawet ;)
    Chętnie wypróbuję i tą żurawinową.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą żurawinową i sprawdza się super;) ostatnio dokupiłam i szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam niestety,,ale to się chyba zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i bardzo lubię odżywkę "Ultra Doux"
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uwielbiam tą z olejem z awokado, ale ta z żurawiną też jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na włosach sprawdzają się jedynie odżywki w sprayu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam, ale wypróbuję! na razie najlepiej sprawdzały się u mnie odżywki alterry. :)

    przy okazji zapraszam na mojego bloga na pierwsze z 3 rozdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś produkty Garniera do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki o zapachu żurawiny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta żółta odżywka właśnie u mnie się w ogóle nie sprawdziła. Jest pierwszą odżywką, która przetłuszcza moje puchate włosy. :O

    OdpowiedzUsuń
  13. AiK zmienił się skład, aktualnie jest także isopropyl alcohol w niej. myślę, że warto o tym wspomnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą odżywkę z żurawiną i olejkiem arganowym,jest naprawde rewelacyjna
    Włosy miękkie i przymne w dotyku
    Zapach zniewalający

    OdpowiedzUsuń