piątek, 10 stycznia 2014

Makijaż imprezowy

Witajcie :) Przychodzę dzisiaj z luźną propozycją makijażu wieczorowego, nadającego się na imprezę albo studniówkę ;) 
Wykonałam go na prośbę przyjaciółki (którą już mogliście poznać TU ;) ) na Sylwestra. 
Makijaż oczu wykonałam (standardowo już jak dla mnie.. :D) paletką cieni sleek au naturel i pigmentem z Inglota nr 85







  


źródło: http://fascitorium.net/wp-content/uploads/2012/04/inglot-85.jpg



A prezentował się mniej więcej tak:








Zwykły czarno-brązowy smokey, z rozświetlonymi wewnętrznymi kącikami, białym kohlem na linii wodnej i punktem programu, czyli pigmentem Inglot nr 85 dyskretnie połyskującym na środku powieki ;)







Widzę u siebie jeszcze wieeele niedociągnięć, które trzeba będzie u siebie poprawić (symetria, blendowanie etc.), ale najważniejsze że moja modelka była zadowolona ;)

Są wśród Was dziewczyny zajmujące się dłużej make-upem? Oczekuję konstruktywnej krytyki ;)

I to wszystko na dzisiaj z mojej strony.. Dajcie koniecznie znać o sobie w komentarzach.
Buziaki!

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona owym makijażem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. oko na zbliżeniu przy wewnętrznym kąciku mam wrażenie że jest rozmyte w jakimś programie. Cienie są za wysoko to znaczy za blisko brwi wygląda to niezbyt dobrze. Cień wydaje się być mimo to fajnie roztrarty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zdjęciach w ogóle nie majstrowałam, nie licząc obcinania ostatniego ;) Robione telefonem, być może wina właśnie sprzętu :)
      Też pod koniec zwróciłam uwagę, że najechałam zbytnio czarnym na łuk brwiowy, ale nie dało się b. poprawić.
      Dzięki za opinię ;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie za wysoko pod brwi cienie, to mi się nie podoba. A poza tym całkiem spoko choć widać że jeszcze trochę Ci brakuje ; -)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, ale myślę tak jak blogerka wyżej, trochę za wysoko te cienie położyłaś, ale gdyby nie to myslę że bylby to perfekcyjny makijaż. Tym bardziej, że zbliżają się studniówki . ;)
    obserwacja? http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba,makijaż cudny :)Modelka bardzo piekna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy :) lubię połączenie połysku z matem

    OdpowiedzUsuń