wtorek, 9 września 2014

Revolution w makijażu?

Postanowiłam kupić większą paletkę, bo małych (sleeków) mam dużo i ciągle mi mało kolorów ;p
Czytałam dobre opinie o Iconic i innych paletkach Makeup Revolution i postanowiłam skusić się na paletkę 100 kolorów dostępną na ekobieca.pl
Jednak okazało się, że nie jest tak dobra ale też nie jest zła. Wiadomo większe paletki zawsze są słabsze, przy takiej ilości kolorów jest to loteria, jednak w tej paletce podoba mi się trwałość, sporo ciekawych kolorów i cena.

Wielkim minusem jest, że przy blendowaniu kolory szarzeją. Nie rozcierają się tak ładnie jak sleeki...
Kolory szybko tracą intensywność bez bazy, a z po kilkunastu godzinach. Do pracy jeśli użyjemy bazy do 10 h makijaż wytrzyma jednak na wesela i imprezy trochę się boję. Postanowiłam zrobić test, jednak zapomniałam użyć bazy więc nic z tego... Zrobię go i napiszę o tym w następnej notce :)

Paletka na własny użytek to fajna sprawa ;) Ładne kolory, w których każdy znajdzie coś dla siebie to duży plus, ale jak na razie zauważam więcej minusów. 
Dlatego napiszę jeszcze jedną notkę za jakieś 2 miesiące, bo pierwsze wrażenia często bywają mylne ;)

A oto słocze - zaczynam od lewej od nudziaków:

Przyznaje się zjadłam numerki 30tki ;(

oraz 2 makijaże z użyciem palety:

 

Zapraszam również na spotkanie blogerek, które współorganizuje w październiku w Warszawie ;)

13 komentarzy:

  1. Jakoś nie kuszą mnie paletki tej firmy, dostałam kiedyś jedną i była średnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory ma ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba jednak zostanę przy mniejszych paletkach : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie jestem fanką takich wielkich palet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ostatnim zdjęciu miałam wrażenie że jestes w sukni ślubnej i welonie :D Genialna paletka, mnóstwo kolorów do wyboru :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to miała być stylizacja ślubna ;) Ale nie mam welonu w domu :P

      Usuń
  6. Miałam ochotę kupić, tylko po to by zaspokoić ciekawość, ale co ja zrobię z tymi wszystkimi kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń