środa, 26 listopada 2014

Najlepsze produkty ze spotkań blogerek

Witajcie, dziś opowiem Wam o rzeczach które testuje po spotkaniach blogerek ;)

Moimi ulubieńcami z lipcowego spotkania - szkolenia marki Melkior były 3 rzeczy:
1. Nowy stylizator do brwi Pierre Rene.
2.Błyszczyk Milky PAESE

3.Rozświetlacz Melkior który kupiłam na targach BEAUTY FORUM

Spotkanie w Protea:
1. Revitalash
3. Lakiery color club od eurofashion
4. Czekolada z chocolissimo

5. Błyszczyki z Jane Iredale o kolekcji, których mogę tylko pomarzyć oraz próbeczka szminki just kiss forever pink ;)
 Macie coś z tej listy?
Też jesteście zakochane tak jak ja??

15 komentarzy:

  1. Ten rozświetlacz wygląda cudownie :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizator do brwi i rozświetlacz fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak, rozświetlacz powala, a stylizator jest nawet nie drogi :D

      Usuń
  3. Odżywkę z Revitalash obecnie testuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym pomacała ten rozświetlacz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne lakiery do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery color club uwielbiam! nie mam tych, ale mam taki nude i jest cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że mają teraz wyprzedaż :)
      A faktycznie są fajne :)

      Usuń
  7. Mam jedną z tych matowych pomadek GR i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już 2 :D Ostatnio zakupiłam kolejną, bo się zakochałam :P

      Usuń
  8. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń