czwartek, 18 stycznia 2018

Ulubione produkty firmy EVELINE

Witajcie Kochani,

Dziś postanowiłam zrobić moją listę ulubieńców od marki EVELINE.
Sama przez lata błądząc często natrafiałam na ich produkty, jednak okazuje się, że po poniższe produkty sięgam przy każdej promocji.

1. Tusze:

Big Volume Lash


Volumix Fiberlast 


2. Pudry:

 Eveline Art Professional Make-up Puder prasowany do twarzy



3.Oliwka do skórek:

Eveline Nail Therapy multiodżywcza oliwka do skórek



4. Linery:

Eveline Marker Art Professional Eyeliner w Pisaku Czarny oraz Eveline Cosmetics Cosmetics Celebrities Eyeliner


Czy posiadacie coś z powyższych rzeczy ? Lubicie tak jak ja?

15 komentarzy:

  1. jejku jakie piękne makijaże! ja niestety jestem beztalenciem w kwestii malowania :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię odżywkę do paznokci od Eveline:) Ogólnie fajna firma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez lubię ;) taak, ma sporo perełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompletnie nie znam ich kolorówki, ale bardzo dobrze wspominam ich balsamy ujędrniające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusze eveline też bardzo lubię, a gdy malowałam pazurki normalnym lakierami również chętnie sięgałam po te z firmy eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakierów nie używam, tylko hybrydy czasem, ale słyszałam dobre opinie ;)

      Usuń
  6. uwielbiam liner z eveline, niestety mam problem z kupnem go teraz więc szukam zamiennika i póki co nic się z nim nie równa :)

    zapraszam https://andzikbeauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj a ten puder z Eveline mi się akurat nie sprawdził :( nic nie matowił po godzinie się już świeciłam jak olej kujawski;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fakt nie matuje, raczej jest dla cer normalnych, ew suchych ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Z tych rzeczy mam jedynie eyeliner z pędzelkiem;) ale te tusze mnie kuszą. Już kiedyś nawet miałam kupić któryś, ale wróciłam do szafy lovely po mój ukochany curling;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zdziwiłabyś się :) Miałam tamten a i tak wróciłam do zielonego cuda :)

      Usuń
  9. Online Poker in India | How to play, Rules, FAQ
    바카라양방계산기 online-poker-in-india › online-poker-in-india Play online 실시간 바카라 사이트 poker in India for real money with no download needed. 바카라 양방 계산기 Play 바카라 사이트 쿠폰 today with 스피드바카라 free bonus rounds and VIPs. Free spins bonus rounds. No download required. Play online poker

    OdpowiedzUsuń