niedziela, 14 kwietnia 2013

Konsultant

Hej ;)
Dawno nie pisałam, więc postanowiłam zrobić nowy <pewnie nudny> wpis... xD
Tym razem chce napisać o byciu konsultantką.
Kiedyś byłam AVONU, jednak byłam rozczarowana tym jak traktuje się nas, te najniżej położone osoby. Kosmetyki nie zachwycały jakością lecz ich ceny wtedy były dość wysokie. Zrezygnowałam a teraz troszkę żałuję, bo AVON ma coraz lepsze kosmetyki a są coraz tańsze. Nie wiem jednak czy dalej się tak oszukuje i wykorzystuje konsultantki ale mam nadzieję, że to również uległo zmianie ;)

Obecnie jestem konsultantką ORIFLAME, moja koordynatorka bardzo o mnie dba i zawsze jest do dyspozycji ;) To bardzo miłe, do tego strona jest świetnie zrobiona. Konsultantki mogą wymieniać się opiniami o produktach itp. Jedyny minus jest to, że zarabia się tam na prawdę grosze i produkty są droższe (ale lepszej jakości)... No i płacimy za katalogi i dostawy duże pieniądze, ale jak masz duże zamówienia to nie płacisz praktycznie nic ;) W każdym razie JEŚLI CHCESZ ZOSTAĆ KONSULTANTKĄ ZGŁOŚ SIĘ DO MNIE A BARDZO CHĘTNIE POMOGĘ :)


Obecnie postanowiłam zostać konsultantką jakiejś nowej Polskiej firmy. Ma ona dobre opinie i ciekawe produkty. W atrakcyjnych cenach. 

Jesteś Ciekawa/ ciekawy Marizy ?

Tu masz link by dołączyć i mieć wszystko 30% taniej: www.strefamariza.pl/index.php?m=partner&tab=register&Sponsor=018834

Katalog: https://strefamariza.pl/files/MARIZA_katalog_3_2013.pdf

Jeśli coś Cię zainteresuje pisz :D Czekam :*


Pozdrawiam
 Wasza Natalia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz