poniedziałek, 17 czerwca 2013

Niebieska zebra? Tylko z Miss Sporty!


Hellou. Witam w kolejnej notce. Tym razem mam dla was mały wzorek. Użyłam do niego lakierów Miss Sporty Lasting Color, który jeśli się nie mylę posiada nazwę New Black, oraz białego lakieru do frencha firmy Manhatan. 

 

Oto i on: 


 

Taka niebiesko-szaro-czarno-biała zebra, ha ha. Do wzorku użyłam płytki konad. Przy okazji, jeśli ktoś posiada jakieś niepotrzebne płytki to z chęcią je przygarnę, bo ja mam tylko jedną, a chciałabym mieć więcej.... 

 

Najpierw zebra miała być tylko na jednym palcu, jednak tak mi się spodobała, że dodalam ją na palec wskazujący, a potem chciałam wystemplować wszystkie, ale bałam się, że popsuję cały efekt i zostawiłam tak. 

 

Jeśli chodzi o sam lakier to ja osobiście go lubię. Po pierwsze za kolor, bo takie ciemniaki są zdecydowanie w moim stylu. Poza tym aplikacja, schnięcie, wszystko to wykonuje się bezproblemowo jak chyba w przypadku każdego lakieru Miss Sporty. Jedyne na co mogę ponarzekać to trwałość. Lakier starł się na końcówkach już drugiego dnia, ale potem już nic się z nim nie działo. W sumie przesiedział u mnie 5 dni i nie miałam go dość :D 

No to tyle. Co myślicie? :)  

14 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło, ja nie mam żadnych z takich płytek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci to wyszło :) Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam dziś kupić ten biały lakier, jednak odłożyłam na półkę z powrotem... nie sądziłam, że pigmentacja jest taka dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że odłożyłaś, bo oprócz zastosowania wzorkowego, ten lakier nie ma w sobie nic dobrego o czym napiszę w następnej notce ;/

      Usuń
  4. Bardzo fajna zeberka, płytki Konad są bardzo przydatne przy szybkich, ale starannych zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na motyw zebry i ja się czaję :)
    Płytki Konad i inne do zdobień również chętnie przyjmę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne pomysły :)
    przysłało mnie vinted a ,że vintedzanki powinny tzymac się razem
    follow :) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają :D
    Mnie jakoś nie wychodzą płytkowe wzorki :D

    OdpowiedzUsuń