piątek, 28 marca 2014

Zakochana

Pewnie niektórzy pomyślą, że chodzi o związek lub coś.
Nie zupełnie, chodzi tylko o pewną Ultra Silną słabość do ultra silnego kremu do rąk i ciała firmy 
Jakiś czas temu zaczęłam testować pewną firmę, która dostępna jest na przykład w hebe.
Na ich stronie jest spory wybór i bardzo często są promocje, dlatego polecam!
Mają szeroką gamę zapachową, przy czym niezwykle oryginalną i PIĘKNĄ!
Możecie śmiać się ze mnie ale drugim najpiękniejszym zapachem na świecie jest "NATURE SPELL"
Według producenta to kwiatowy zapach „Hipnotyzującej miłości kwiatu wiśni i brzoskwini”.
Ja też jestem teraz w trójkącie miłosnym razem z wiśnią i brzoskwinią hahahah
Tak na poważnie to mój drugi ulubiony zapach który mogę wąchać zawsze i o każdej porze, zaraz po zapachu mojego chłopaka ;D xD
Kiedy posmaruje ciało lub ręce tym kremem czuje go bardziej niż moje perfumy
Ten krem można stosować zamiast perfum, jednak jego zapach nie jest tak mocny żeby mdlił lub był duszący, chyba, że jesteś w ciąży to nie wiem hahahah ;p
Na stronie DEAR BODY możecie zobaczyć inne produkty z tej serii. 
Ja mam Żel SHEERLOVE (bawełna i różowa lilia) i balsam z serii RAVISHING LOVE (jeżyna i lilia), zapachy równie piękne ale NATURE SPELL bije wszystko!
Konsystencja kremu jest zwięzła, sztywna jak dobrego kremu do rąk. Szybko wysycha na ciele i genialnie nawilża!
Żel również ma konsystencje taką jak w przypadku kremu do rąk.
Jest idealna i świetnie się pieni.
Jedynie zastrzeżenia mogę mieć do balsamu, ma kompletnie inną konsystencje jest lejący się - luźny.
Więc mając wybór smarować się kremem a balsamem wybieram krem! ;)
Za to ma wiele zalet, zarówno krem jak i balsam genialnie nawilżają, cudnie pachną przy czym bardzo długo ale nie za intensywnie :) 
TE KOSMETYKI TO STRZAŁ W 10!
Uwielbiam je ale cena trochę mnie przeraża. Na szczęście w Hebe i na stronce DEAR BODY czesto są promocje więc planuje zakup mgiełki bo krem do rąk jest na tyle duży że na pewno starczy na baaardzo długo!
https://www.facebook.com/DearBodyLondonPL/photos/a.236815266468244.1073741828.236488236500947/295328357283601/?type=1&relevant_count=1

Macie coś z asortymentu tego sklepu - dearbody.com.pl ? Jeśli tak to jak wrażenia?

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę nazwę tego sklepu i produktu. Mimo to kosmetyki wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie również ta marka jest nowością nie miałam przyjemność jej stosować ale wszystko może się zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają rewelacyjne,i takie pewnie maja działania i zapachy :)Nie znam ich,ale chętnie się zaprzyjażnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Jakoś nigdy te produkty nie rzuciły mi się w oczy ale opakowanie są kuszące :)

    OdpowiedzUsuń