środa, 4 grudnia 2013

Podsumowanie miesiąca listopad

Pora na kolejne podsumowanie miesiąca ;p Listopad według mnie nie był jakiś porywający pod względem treści notek. Może to dziwne co piszę, bo jako autorka połowy z nich powinnam raczej wszystko zachwalać, ale ja staram się być obiektywna i mierzę wszystko surową miarą ;)

Zacznijmy więc od początku...

- W listopadzie powstał nowy szablon, a raczej ja go stworzyłam, bo samo jakoś nic nigdy nie chce się zrobić ;c
- Zostały również nawiązane miłe współprace. Nasz blog wygrał rozdanie lakierów firmy Hean na ryjoksiążce. Otrzymałyśmy również nowości od firmy Quiz, o których na pewno usłyszycie już niedługo. Natalia natomiast współpracuje z firmą Mary Kay o czym zapewne na bieżąco  będzie was informować na blogu ;p 

A teraz przejdźmy do przeglądu notek.

 

MANGOWA Natalia
Mówiłam Natalii, że na zabawy w Lolitę jest już za stara, ale ona mnie nigdy nie słucha... ;c

 
Post ma z make upem tyle wspólnego co piła spalinowa z marchewką  

MK Serwis Kosmetyczny
 
Nowa współpraca Natalii + recenzja lakieru Mary Kay. Helloł, a gdzie się podziały makijaże? ;( 



Irlandzka kawa? Chętnie!
  
Kotek nie lubi pić kawy, ale w takim pięknym kolorze wypije nawet lakier do paznokci ;p
 
Pistacjowe cukierki
  
Mam ochotę na coś słodkiego, a Wy? 

Jesiennie z CATRICE
 Nie ma co komentować, wystarczy kliknąć i oglądać ;)

Co tygryski lubią najbardziej?
 
Odpowiedź znajdziecie w tym poście ;p

 



Odżywka Garnier Ultra Doux -Żurawina i olejek arganowy

 

Czy Ola nie wyłysiała przypadkiem od używania garnierowych odżywek? Dowiecie się jeśli nie czytałyście jeszcze postu ;)   

 To tyle w tym miesiącu. Nadszedł już grudzień, więc czapki na głowy żeby zakryć łysinę albo futro ;p



3 komentarze:

  1. Heloooł! Jaka Lolita! Ja Ci dam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz, tak publicznie przy ludziach mi dasz? ;c

      Usuń
    2. Nie wiem co masz na myśli, ale to co Ci dam przyjemne nie będzie ! ;p

      Usuń