wtorek, 10 grudnia 2013

Hean City fashion nail enamel (czyli Ola też czasem maluje paznokcie)

Dostałyśmy od firmy Hean w prezencie trzy kolory. Ja wybrałam sobie kolor 187. Kolor ciemnego czerwonego wina, z lekką domieszką brązu. Idealnie nadający się na zimę i wpasowujący się moim zdaniem w świąteczny klimat, który już nadchodzi wielkimi krokami..
Zapraszam do małej prezentacji tego mojego cuda :D
Jakością zdjęć się nie popiszę, bo to niestety nie jest mocny punkt Nokii, ale musicie to jakoś znieść :D
Odsyłam do strony Hean, gdzie możecie obejrzeć ten jak i resztę kolorów tej serii.













Bardzo przyjemna aplikacja.
Niewielki, raczej płaski pędzelek. Szybko schnie (póki świeży; myślę, że za parę tygodni nie będzie tak łatwo ;D) i nie odbija się nigdzie nawet nałożony na jedną warstwę odżywki Eveline (na dwóch już jest cięężko.. Ale to chyba oczywiste). Bardzo, ale to bardzo podoba mi się jego kolor *_* mając go na paznokciach zbieram naprawdę często pochwały na jego temat.
No cóż. Więc wiele nie obejrzałyście na tych moich zdjęciach ale można wierzyć mi na słowo, że kolor jest naprawdę ciekawy i warto zainteresować się tym lakierem jeżeli lubicie właśnie takie odcienie ;)


Na koniec małe ogłoszenie. Mamy dla Was:







Ciekawa propozycja dla zainteresowanych makijażem i pielęgnacją ciała, 17 grudnia o godzinie 18, jak już zdążyłyście dowiedzieć się z zaproszenia :). Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego polecam decydować się wcześniej. Zapisy prowadzone są za pośrednictwem funpage'u MK Serwis Kosmetyczny. Należy wysłać wiadomość prywatną i powołać się na nasz blog http://natalena-style.blogspot.com. Wtedy dokonacie własnego zapisu oraz dostaniecie szczegółowe informacje na temat spotkania oraz odpowiedzi na nurtujące Was pytania. 
Myślę, że to nawet dobry sposób na spędzenie miłego wieczoru z mamą, siostrą czy przyjaciółką.. Why not? :)


A tymczasem żegnam się z Wami i do następnego postu! ;)

olaeey

8 komentarzy: