poniedziałek, 29 stycznia 2018

Paleta moich marzeń - HUDA BEAUTY - czy warto?

Hej,

Dziś postanowiłam opowiedzieć Wam o palecie cieni o której marzyłam od dawien dawna...

Odkąd pierwszy raz ujrzałam paletkę HUDA BEAUTY Palette Rose Gold Editio, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, musiałam ją mieć !

Tak więc ostatnio postanowiłam wykorzystać swoje prezentowe bony upominkowe do sephora i skorzystać z promocji -20% z aplikacją!

Tak też po kilku dniach w moich rękach tuliłam nowe wymarzone "dziecię". 




Kilka słów na świeżo:
- Po smyrnięciu palcem, kolory są intensywne i na pigmentowane, szczególnie te błyszczące cienie,
- Kolory są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach poglądowych,
- Spokojnie wystarczą palce do aplikacji cieni,
- Paletka jest mega elegancka i efektowna,
- Cienie mają fajną, moim zdaniem naprawdę dobrą jakość, nie osypują się aż tak bardzo jak tańsze cienie,
- Nawet bez bazy trzymają się całkiem dobrze, przynajmniej na mojej powiece;





Po dłuższym przetestowaniu:
Paleta średnio do mnie pasuje, jej kolory jak się z czasem okazuje przy moim typie urody nie są aż tak ładne jak u innych. Jednak bardzo fajnie sprawdza się u brunetek, opalonych cerach lub bardzo bladych. Oczywiście da się nią zrobić ładne makijaże, jednak jeśli chodzi o mój typ, w połączeniu z innymi paletami. Wtedy da się zdziałać cuda.
Cienie trzymają się u mnie bardzo długo i dobrze, kolor bez zmian pozostaje przez wiele godzin. A błyszczące cienie są po prostu cudowne. Mimo wszystko uwielbiam tą paletę. I polecam szczególnie osobom o typie urody zima, wiosna i jesień :) A jeśli lubicie kombinacje z różnymi paletami, to polecam wszystkim ;)




 A Wy co o niej myślicie ? A może ją macie?

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory, chociaż nie wszystkie do mnie pasują. Osobiście wolę mniejsze paletki, ale nie pogardziłabym dobrymi cieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wole duże, aczkolwiek najlepsza paleta na świecie wg mnie to Urban Decay od Gwen Stefani 💓

      Usuń
  2. Marzę o tej palecie, głównie do makijażu klientek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dla klientek fajna rzecz ;) Dla brunetek to paleta mistrz, a czasem można jakiś fajny akcent dać dzięki tej palecie ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj taaak ! Skusiły mnie bardzo ;)

      Pozdrawiam serdecznie
      By_natalena

      Usuń
  4. Super tekst ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Huda wygląda bardzo ciekawie, jednak mnie zadowala czekoladka z MUR, która jest jej odpowiednikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, ciekawa jestem jak jakoś... chętnie bym porównała ;)

      Usuń
  6. Marzy mi się ta paletka, wszystkie kolory aż do mnie krzyczą. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo się zastanawiałam , czy jej nie kupić bo bardzo mi się te cienie podobają, Ale z drugiej strony są raczej nie na co dzien, nie do biura więc rzadko bym jej używała

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż ;) Mnie jednak totalnie nie porywa, nie widzę w niej niczego niezwykłego, oprócz ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolorystyka male cena troszkę zaporowa:( Muszę przyznać, że Huda ma naprawdę dobre jakościowo kosmetyki:):*

    OdpowiedzUsuń