piątek, 3 sierpnia 2018

Olejek konopny EFEKTIMA - Czy efekt jest ? Czy go ni ma?

Witajcie, 
Dziś powracam do Was z recenzją olejku do ciała i włosów od firmy Efektima.
Jak wspominałam już na instagramie ostatnio jest on moją główną pielęgnacją :)


Wielkie zalety olejku:
- Cuuuudownie pachnie ( niektórzy twierdzą, że ja dobre męskie perfumy)
- Fajnie nawilża
- Szybko wysycha pozostawiając miłe uczucie  nawilżenia na ciele, nie śliski ale ślicznie pachnący filtr
- Można stosować go na końcówki włosów
- Ciało długo pachnie cudownym zapachem perfum dodanych do olejku
- Nadaje się do masażu ciała, aczkolwiek ze względu na szybkie wysychanie potrzeba go dość dużo
- Ma super atomizer - forma sprayu
- Nałożony na końcówki sprawia wrażenie nawilżenia, włosy są lśniące i cudownie pachną

Minusy olejku:
Piękna nazwa ale skład nie jest już tak idealny, wiadomo, oleje są ciężkie a ten by mieć taką formę musiał być podrasowany. Osoby które stosują tylko 100% naturalną pielęgnacje niestety muszą omijać go, jednak jeśli chcesz pozwolić sobie na nawilżające perfumy to ten produkt jest właśnie dla Ciebie !


Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, niweluje podrażnienie po goleniu - nakładam go zwykle po myciu i goleniu ciała wieczorem, a następnego dnia nadal czuje, że skóra jest miękka i nawilżona, nic mnie nie piecze i nie mam stanów zapalnych. A co ciekawe nadal czuje ten cudowny zapach.
Gdyby skład był totalnie naturalny dałabym mu 10/10 :P Mimo, że nie jest do końca, ja go uwielbiam! 

Znacie ? Lubicie ?

25 komentarzy:

  1. Widze już go któryś raz w tym tygodniu. Bardzo popularny się ostatnio zrobił, mi skłąd nie do końca odpowiada...ale zaciekawiłaś mnie tym męskim zapachem:) Przyznam, że uwielbiam męskie perfumy:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, która to już recenzja tego olejku, którą dziś czytam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no dużo ich ostatnio,bo dostaliśmy je do miesięcznych tekstów ;)

      Usuń
  3. Na pewno warto wypróbować ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kolejny raz widzę pozytywne opinie na temat tego olejku. Najwyższa pora go przetestować.
    Dzisiaj założyłam bloga i serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj widzę, że bardzo popularny się zrobił ten olejek ;) I wszyscy chwalą! Chyba pora go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. po Twojej recenzji z miłą chęcią bym go wypróbowała <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Skusiłaś mnie tym zapachem, dla mnie ważne jest by olejek szybko wysychał bo potem brudzi ubrania:(

    Buziaki
    Zapraszam cię na nowy post, a w nim trochę o koncercie Eda Sheerana i kilka zdjęć z mojego urlopu - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tak samo uważam 😙 a ten to kryterium spełnia 💗

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę ten produkt :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń