sobota, 30 marca 2013

Coś o mnie...

Jak zauważyliście nie wiele o mnie pisze... 

Chciałam więc pokazać wam co lubię i kto mnie inspiruję ;)


Hmm... Więc zacznijmy od piosenkarek!
Moją ulubioną obecnie jest Pink a na 2gim miejscu Katy Perry :) A poza tym od wieków moja imienniczka NATALIA OREIRO <3


Z piosenkarzy Bruno Mars i Enique Iglesias :D

Jeśli chodzi o aktorów i aktorki to zacznijmy znów od kobiet, bo panie mają pierwszeństwo ;)
Wiadomo na 1szym miejscu Naty :) Na 2gim Eva Longoria i 3cie to chyba Hillary Duff :)
Aktorzy to już ciekawiej :P
Hmm... Zacznijmy od ostatniego miejsca na podium:
3. Jim Carrey
2.Milo Ventimiglia
1sze miejsce... Tom Welling

Inspirują mnie... I tu sama nie wiem... Staram się być oryginalna ale myślę, że sporo stylizacji itp podoba mi się u gwiazd takich jak np. : Audrey Hepburn, Penélope Cruz,  Marilyn Monroe,  Jessica Alba i oczywiście moje dwie ukochane mają wspaniały styl Natalia Oreiro i Eva Longoria :*

Moja przygoda z modą zaczęła się po obejrzeniu polskiej wersji "BrzydUli". Gdy dowiedziałam się, że będzie Polska wersja bardzo się cieszyłam i nie mogłam się doczekać! Nie myślałam, że ten serial odmieni moje życie... Już na początku emisji zaczęłam czytać w internecie o maskowaniu niedoskonałości makijażem, przeglądałam strony o makijażach i modzie a czasem nawet próbowałam się malować. Nie od razu wychodziło mi to dobrze, ale gdy słyszałam komentarze ludzi w okół pokochałam to !

 Osoba która mocniej zainteresowała mnie modą, zainspirowała do eksperymentów i pokazała że warto to Gok Wan. Jego programy sprawiały, że z każdym odcinkiem zaczynałam wierzyć w siebie :)

Wiadomo, nie każda stylizacja pasowała mi ale i tak uważam, że jest genialny w tym co robi !


 Wracając do serialu w kwietniu tego roku, przed wyemitowaniem ostatniego odcinka ścięłam włosy i zmieniłam styl. Jak odnajdę stare zdjęcia zobaczycie sami, że było warto ! ;)



 Zastanawiam się nad tym co myślicie o ombre na włosach i o kolorowych włosach ? 

Mi osobiście bardzo się podobają lekko fioletowe *_*

Ale raczej bym się nie odważyła, a Wy ???








Ps. Zapraszam do lajkowania mojej stonki na <FACEBUKU> ;) I dodania do obserwowanych na photoblogu !

2 komentarze:

  1. intensywnie myślę o ombre i pofarbowaniu rozjasnionych końcówek jakimś czadowym kolorkiem (np: fuksją)tylko problem w tym, ż emam włosy równej długosci a ombre wyglada naturalnie na cieniowanych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze można je lekko pocieniować, lub spróbować na takich jakie są a jak się nie spodoba wtedy je lekko podciąć i pocieniować ;)
    Jestem ciekawa efektów ! :D
    Czekam na wiadomość jak się już odważysz :D

    OdpowiedzUsuń