środa, 2 grudnia 2015

Ostatni haul zakupowy cz. 1

Witajcie po długiej przerwie !
Dziś postanowiłam opowiedzieć Wam o drogeryjnych perełkach które zakupiłam w ciągu ostatnich kilku miesięcy :)

1. Pędzle Nanshy - Jakość podobna do hakuro, ceny minimalnie niższe. Moim zdaniem warte swojej ceny, do tego ślicznie wyglądają ! 
Dla początkującego ideał, dla bardziej zaawansowanych myślę, że również nie będą złe. To świetny zestaw na prezent dla osób interesujących się makijażem!
 2. Torba zakupów z forum beauty, w której niestety brakuje kolekcji lakierów hybrydowych SEMILAC, które moim zdaniem są świetne. Powiedziałabym, że cena adekwatna do jakości, ale uważam, że nawet jakość lepsza !
3. Dwa kolejne genialne produkty z torby to maska z witaminą C firmy Stara mydlarnia.
 Rozjaśnia cerę i przebarwienia, przy reularnym stosowaniu przez 2 tygodnie zauważyłam pierwsze rezultaty, jednak niestety regularność nie jest moją mocną stroną. Dziś postanawiam zacząć "kurację" jeszcze raz!
4. Pigmenty INGLOT - nic tak nie błyszczy i nie zwala mnie z nóg. Od niedawna jestem sroką, która marzy o całej kolekcji tych cieni !
5. Szminki Velvet Matt GOLDEN ROSE - matowe, trwałe piękne kolory!
Ostatnio testuję również ich nowość kredkę do ust i czarną szminkę - Vision Lipstick oraz (tą w srebrnym opakowaniu) Ultra Rich Color Lipstick. Póki co Velvet matt wymiata :D
 6. Cienie polecane przez Ewę (ze średniej półki) - INGOT 
Nie byłam do nich przekonana, jednak początkowo zaczęły kusić mnie kolory, teraz może nie uważam ich za idealne to uważam, że są warte swojej ceny i co najlepsze sama wybierasz odcienie jakich brakuje Ci i umieszczasz w palecie ;)
A także dla mnie HIT książka RLM !
 7. Zbiór moich perełek: 
  • Nawilżający ale trwały podkład nie tylko dla starszych - Liquid Lift Foundation. 
  • Korektor MAC pro longwear początkowo mnie nie przekonywał, bo miałam dość ciemne cienie pod oczami, z którymi nie radziliśmy sobie ani ja ani on, jednak teraz gdy są słabsze jest idealny!
  • Bahama Mama - idealny do mojej cery, karnacji i pasujący do mojego wyglądu. Niestety nie dla każdego jest dobry, na szczęście bardzo łatwo da się go cieniować !
  • Cienie mineralne MAC - nakładane palcami na mokrą powiekę tworzą efekt mega błysku!
  • MAKEUP REVOLUTION folia która zachwyca każdą kobietkę :)
  • MELKIOR rozświetlacz podobny do Mary Lou Manizer ale sporo tańszy! Świetnie sprasowany! Mam go z rok i nie ubywa ! Polecam wszystkim ! Coś wspaniałego za rozsądną cenę !
  • PIERRE RENE zestaw do stylizacji brwi, bardzo fajny produkt w kolorach dla każdej z nas. Spokojnie każda wizażystka da radę pomalować nią każdą klientkę. Za tą cenę nie znajdziemy nic lepszego! :)
Na dziś to tyle !

A Wy co z tych rzeczy macie lub jakie są Wasze perełki ??? 


Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I tak starałam się wybrać tylko ok 10 rzeczy haha :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Haha Sowa nie jest moim ulubieńcem ale wygląda zacnie !

      Usuń
  3. o jej ile świetnych rzeczy tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Po dłuższym stosowaniu pędzli nanshy powiedz mi co o nich myślisz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są warte swojej ceny, ten zestaw który mam jest mały i podręczny ;)Prałam sporo razy i w sumie wyglądają jak nowe cały czas ;) Porównywalne do hakuro a nawet może troszkę lepsze ;)

      Usuń
  7. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle Nanshy mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ cudowności. Zazdroszczę, to wszystko jest super i też by mi się przydało, a te pigmentu z Inglota to bajka.

    OdpowiedzUsuń
  10. czy bedzie dobrze wygladac, jesli go uzyje?
    Bardzo sie ciesze z przeczytania tego artykulu, bardzo przydatnego dla mnie. dziekuje. odwiedz równiez: OBAT EJAKULASI DINI PERMANEN nie zapomnij zatrzymac sie przy moim podwórku, serdecznie pozdrawiam was wszystkich. jeszcze raz dziekuje.

    OdpowiedzUsuń