niedziela, 15 marca 2015

Zmywanie nie musi być nudne!... i śmierdzące xD



Witajcie!
Jakiś czas temu odkryłam i testuje dwa super zmywacze do paznokci! Jeden to fajny podręczny okrągły pojemniczek z płatkami nasączonymi zapachowym oleistym zmywaczem.
Do zmycia obu rąk potrzeba nam kilku takich płatków, ale testowałam w metrze i ludzie patrzyli ze zdziwieniem czemu zmywam swój czerwony lakier a PACHNIE truskawkami :> Nikt nie narzekał, a kobiety patrzyły na ten proces z zachwytem. Zapach nie jest mocny więc można w miejscach publicznych zmyć pazurki – szybko i bezszelestnie xD
Ten zmywacz mam zawsze w torebce odkąd zobaczyłam go po raz pierwszy !




Drugi produkt dostałam na spotkaniu blogerek, które odbyło się w kawiarni 4pokoje!
Był to nasz Sabat czarownic, na którym miałyśmy okazje poznać 3 super nowe firmy. Jedną z nich była LAURA CONTI. Od której dostałam ten ciekawy zmywacz w chusteczkach. Jest  bezzapachowy i również bardzo wygodny. Taką saszetkę możesz wrzucić do torebki lub kieszeni i w razie małego wypadku z paznokciem wyjąć ją w drodze i zmyć pazurki nawet w pociągu/autobusie/u znajomych. Nikt nawet nie zauważy, a na pewno nie poczuje !



 Macie jeszcze jakieś ciekawe propozycje zmywaczy?
Podzielcie się :)

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio przerzuciłam się na zmywacze "gąbkowe" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też taki miałam, ale brokaty nim zmyć to katorga xD
      Choć do zwykłych lakierów to też fajna sprawa :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak, super sprawa, zawsze można jedno opakowanie wrzucić do torebki na wszelki wypadek xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. O tak, też fajna sprawa ;) Ale jak już wyżej wspomniałam brokaty nim zmyć to katorga xD
      Choć do zwykłych lakierów to też fajna sprawa :P

      Usuń
  4. Ja zaczęłam kupować zmywacz ekologiczny który pachnie pięknymi kwiatami ;)

    Pozdrawiam Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam zmywacz! zmywa ale dla mnie za bardzo oleisty.

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ļoti labs raksts draugs, tas būtu labāk, ja pēdējais paziņojums plus secinājumi, lai atvieglotu secinājumu izdarīšanu. turpināt attiecībā uz troksni no veikala Zahra augu uzticamu un lielākajiem Indonēzijā jūsu emuāru (veiksmes) vienmēr ir veiksmīga
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie używałam tych zmywaczy i chyba nawet pierwszy raz je widzę, ale fajny wydaje się być ten w okrągłym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń