czwartek, 27 czerwca 2013

Próby, próbki, próbeczki

Witajcie Kochani,
Dziś chciałabym opowiedzieć wam o próbkach, które razem wypróbujemy :)
Kupiłam sobie trochę do testowania i razem z Wami je sprawdzimy :)


Zaczęłam od próbki szamponu do włosów Biosilk (której zdjęcia nie ma) i bardzo mi się spodobał.
Używałam do niego odżywki Pierre Cardin (ta biała na zdjęciu) i moje włosy były mięciutkie i miłe w dotyku!
Wcześniej wypróbowałam Szampon z Ozonem ale efekt mnie nie zachwycił!
Moje włosy zaczęły się układać tak jak one same tego chciały a nie tak jak bym chciała ja.
Zaś po Biosilku buły bez zarzutu!

Spodobało mi się "próbkowanie"...

Więc kupiłam 2 saszetki z maseczką na twarz, którą wkrótce wypróbuję oraz maseczką na włosy.
Która oprócz tego że ślicznie pachniała nadała moim włosom świetnego wyglądu !
Tą białą wkrótce przetestuję i opowiem o efektach, zaś pomarańczową jestem zachwycona i polecam ;)
Mi starczyło jej na 3 mycia bo mam krótkie włosy i mam ich mało, ale za to efekt mmmmmmm....
I to w sumie już po 2gim użyciu, a stosuje raz na ok 4 dni ;)

Co z solą i płynem do kąpieli ?
Może sami je przetestujecie w następnym rozdaniu i o efektach opowiecie mi w komentarzach ? ;)

PS. Zapraszam na stronę QUIZ http://quiz.pl/sklep/index.php?cPath=1_28 w tym tygodniu promocja na cienie Cherie :)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też <3 He he
      To zapraszam do nas częściej niedługo rozdanie :D

      Usuń
  2. jakie ładne, małe buteleczki
    ogólnie próbek nie lubię, ale takie jak wyżej zużyłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt te są super !
      Widziałam w rossmannie dużo takich fajnych mini produktów, aż chce się kupować :D

      Usuń
  3. Polecam Wam www.paytask.pl Jest to serwis który bez żadnych problemów wypłaca gotówkę na wybrane konto bankowe, lub można zamówić nagrodę rzeczową. Punkty zbierasz latwo a co najwazniejsze szybko, wystarczy się zarejestrować i poświęcić przynajmnie kilka minut dziennie, to gwarantuje ci ze już nawet po tygodniu będziesz zamawiać swoją pierwszą nagrodę, bąsź przelew na konto.
    Punkty zbierasz poprzez wykonywanie zadań innych użytkowników paytask. Jesli można to zarejestruj się poprzez mój link

    https://paytask.pl/zobacz_strone,paytask.html&ref=4093&r=3

    OdpowiedzUsuń