czwartek, 3 października 2013

Nataliowe włosy i.... NIESPODZIANKA

Hej dziewczyny i chłopaki !
Dziś pokaże Wam coś co zmieniło moje życie !
Jak wiecie moje włosy są w okropnej kondycji. Ścięłam i ufarbowałam je 5 września i od tej pory postanowiłam zadbać o nie i moooże zacznę naprawdę zapuszczać, jeśli będą ładnie rosły i wyglądały dobrze ;)
Ola dodała post o makijażu więc ja dodam o włosach. Bo kiedyś o nich pisałam a już nie wiecie co się z nimi dzieje.

Postanowiłam zakupić sobie szampon SLS and Parabens free czyli BIOVAX !
Kupiłam wczesniej szampon do blond włosów ale po przefarbowaniu się jest nieużyteczny więc kupiłam świetny szampon polecany przez najlepsze fryzjerki. Oto on:

+ odżywka ze zdjęcia co 2 mycia, a kolejne co 2 (czyli na zmianę) odżywka DOVE (ze zdjęcia poniżej)

Poza tym czasem myje innym szamponem. Około 2 mycia po olejowaniu (robię to raz w miesiącu). Wówczas myję szamponem BIOSILK i nie nakładam już odżywki chyba, że tej BIOVAX:


Moje włosy zaczynają być odżywione, jednak niestety używałam kilka razy prostownicy za co powinnam się ubiczować, bo zaczynają się przez to rozdwajać :(
Ale już nie będę ! Obiecuję ! hehe

A teraz niespodzianka !
Zostałyśmy wybrane do testowania produktów EVELINE !
Już niedługo poznacie recenzję:

Magdy:


Moją:


A także Oli:


Której nie możecie się najbardziej doczekać? Macie coś stąd i polecacie ?

16 komentarzy:

  1. uwielbiam biovaxy! :)
    lubię produkty eveline, ale z tych niestety nic nie miałam - czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie miałam styczności z maskami Biovax...chyba czas to zmienić, choć na razie Kallos z Hebe całkiem nieźle służy moim kudełkom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię maseczki z Biovaxu - sama stosowałam i wiem, że przynosi fajne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie przepadam za Biovaxem ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie można dostać ten szampon? W SP widziałam tylko maski

    OdpowiedzUsuń
  6. Też powinnam się ubiczować za prostowanie włosów -,-"

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zmywacz to hit wśród prezentów ;) Mało się o niego nie pobiłyśmy, bo tak drogocenną rzecz nam dali :D
      W sumie dobry zmywacz nie jest zły ;) Lepszy niż nic ;D

      Usuń
  8. żadnego nie stosowałam, dlatego czekam na recenzje, może na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, zatem będę zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. też muszę w końcu zadbać o włosy i przestać je prostować

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam taki zestaw z biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biovax jest bardzo dobra firma:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki z Eveline są super . Co do szamponu Biovax to miałam ale raczej był średni , za to maski uwielbiam .

    OdpowiedzUsuń