sobota, 19 lipca 2014

Małe cudo

Olejek, który złagodzi ból zacięć po goleni, ukoi suchą skórę?
To właśnie rzecz która mnie uwiodła. Używam go po każdym goleniu i nie czuje już potem żadnego pieczenia, szczypania itp. Do tego przecudownie pachnie !


 8 w 1 czyli:
Olejek arganowy,
rumiankowy,
lawendowy,
sojowy,
z nagietka,
słonecznikowy,
rozmarynowy,
witamina e

 Próbowałam go po różnych rodzajach golenia i za każdym razem i w każdym miejscu się sprawdza :)
Jak napisane tak też jest "Łagodzi  podrażnienia i nadaje aksamitną gładkość" ;)

Miałyście go? Może coś podobnego co polecacie?

9 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ale z drugiej strony chyba niewiele się różni od najtańszej oliwki Babydream. Pewnie ma jeszcze parafinę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go ale jeszcze nie używałam - czas chyba to zmienić : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go polubiłam, też niedawno go recenzowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. To koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie kupić, bo zacięcia i podrażnienia po goleniu to norma

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten kosmetyk, ale oddałam go cioci, bo bałam się, że nie zadziała. Teraz zaczynam żałować

    OdpowiedzUsuń