czwartek, 14 sierpnia 2014

Eveline Argan Elixir 8w1 czyli luksusowy olejek do regeneracji skórek i paznokci

Dziś już ostatnia notka pod szyldem testowania z Eveline :) Na koniec zostawiłam sobie coś trochę bardziej z mojej działki czyli olejek do skórek i paznokci. Na początku bałam się używać tego odżywko-olejku, ponieważ moje paznokcie niedawno przeszły istny armagedon, a wszystko przez ochronną emalię do paznokci Oriflame. Stosowałam ją kilka miesięcy jako baza pod lakier i moje paznokcie przez ten czas były niezwykle mocne i rosły w zawrotnym tempie. Jednak jak tylko ją odstawiłam bo mi się znudziła, paznokcie bardzo mnie bolały i stały się identyczne jak ofiary znanej pewnie wszystkim odżywki Eveline... Dość długo leczyłam je za pomocą Regenerum, lecz nawet dzisiaj choć są mocne, nie rozdwajają się itd. to w dalszym ciągu zdarzają się pojawiać ciemne pionowe kreski.



Dla bezpieczeństwa postanowiłam za pomocą internetu przeanalizować skład tego olejku i prócz parabenów nie ma tam chyba nic co by zagroziło paznokciom. Zobaczcie sami:



I kilka słów od producenta:



Pierwsze co rzuca się w oczy, gdy widzi się ten olejek, to jego wydajność. Używam go 1-2 razy w tygodniu od ostatniego tygodnia czerwca, a ubytek jest naprawdę malutki. Na dodatek olejek pięknie pachnie, nie wiem co to za zapach, taki rześki i owocowy. Trzymam go zawsze na paznokciach jakieś 10 minut, a to co niewchłonięte wycieram chusteczką.

Nie wiem czy mogę cokolwiek napisać o działaniu tego olejku. Stosuje go razem z Regenerum, więc trudno mi określić co jest zasługą jego a co produktu Eveline. Wydaje mi się, że gdy zaczęłam używać tego olejku to moje skórki zaczęły o wiele wolniej rosnąć i w ogóle nie przysparzają teraz żadnych problemów. Czy 8 punktów zostało spełnionych? Na pewno ani po nim ani po Regenerum nie zauważyłam nabłyszczenia chyba, że to chwilowe spowodowane naniesieniem produktu na paznokcie ;p Reszta się zgadza, ale jak napisałam wcześniej, nie wiem czy to wszystko dzieje się dzięki olejkowi. Ogólnie ja odbieram go pozytywnie.


Według mnie Eveline Argan Elixir to produkt godny uwagi. Na pewno zużyję do końca tę buteleczkę a potem może nawet kupię drugą. Takie olejki mogą bardzo dobrze wpłynąć na nasze paznokcia, a raczej nie powinny im zaszkodzić, dlatego warto spróbować takiej kuracji, może akurat to coś czego potrzebujecie :)

A Wy znacie ten produkt? Jeśli tak to podzielcie się wrażeniami z jego stosowania ;)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego olejku na razie mam inne cuda do pielęgnacji pazurków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna zaleca się moczenie paznokci w oleju, aby były twarde i ładne :) A olejek arganowy ma do tego jeszcze lepsze działanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. używam dopiero od kilku dni, więc jeszcze nie wiem, czy faktycznie taki świetny jak go reklamują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i go muszę chyba w końcu zacząć używac : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję kupić. Zastanawiam się czy będzie lepsza/gorsza od zwykłych olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład niezły tylko olejek mógłby zamienić się miejscami z parafia i było by cudnie: )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie stosuje żadnych odżywek, tylko pogarszają stan paznokci , lubię za to dać paznokciom terapie w postaci olejku np. arganowy jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten olejek, chętnie bym go wypróbowała, skład ma nawet niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz się z nim spotykam i trzeba mu przyznać ale ma w sobie coś co kusi do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że trafiłam na tę recenzję. Po widoku paznokci dziewczyn, które używały odżywką 8 w 1 mam awersję do produktów tej firmy ( tylko tych do paznokci, bo do ciała chętnie używam ), ale chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. बहुत अच्छा लेख एक दोस्त है, यह बेहतर होगा अगर पिछले बयान प्लस निष्कर्ष ड्राइंग में आसानी के लिए निष्कर्ष। संबंध जारी रखने के लिए दुकान ज़हरा हर्बल विश्वसनीय और इंडोनेशिया में सबसे बड़ा अपने ब्लॉग (सफलता) के लिए शोर से हमेशा सफल होता है
    =======================================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ========================================================

    OdpowiedzUsuń